ASSOCIACIÓ DE FAMILIES NOMBROSES DE CATALUNYA (FANOC): Projecte Ajuda Estades Families Nombroses afiliades a FANOC a les instal·lacions del Grup Bosch Aymerich a Masella

L’Associació de Families Nombroses de Catalunya (FANOC) es va fundar l’any 1990 com una iniciativa social on, un grup de pares i mares de famílies nombroses, de forma totalment voluntària, va començar a mobilitzar-se per millorar la situació de les famílies nombroses.

Actualment FANOC compta amb el suport d’un equip de voluntaris format per més de 50 membres.

A Catalunya hi ha 126.525 families nombroses, segons les dades facilitades per la mateixa entitat i hi ha associades 13.600 families. Des de FANOC es treballa per defensar, protegir i promocionar els drets i interessos de les famílies nombroses.Tanmateix es desenvolupen serveis i activitats concretes que responguin a les seves necessitats específiques.

En aquest àmbit, la Fundació Bosch Aymerich manifesta el seu compromís per aquest col·lectiu, amb la signatura d’un conveni d’ajudes per facilitar la possibilitat de gaudir d’unes estades per a families nombroses associades a FANOC als hotels del grup Bosch Aymerich a Masella, en un termini de dos anys.

La signatura del conveni va tenir lloc el passat dia 2 de març amb la presència d’Antoni  Bosch Carrera, Secretari i patró de la Fundació Bosch Aymerich i la Sra. Emilia Tarifa, Presidenta de l’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya.