CLUB D'ESQUÍ FAMILIAR (CEF): Projecte Ajuda parcial costos activitats del Club d'Esquí Familiar a Masella

El Club d'Esquí Familiar és una entitat esportiva que neix el 2013 impulsada per la iniciativa de famílies compromeses amb l'educació i el desenvolupament dels seus fills, com a resposta a l'oferta existent de clubs d'esquí.

Imatge cedida per: Club d'Esquí Familiar

L'entitat prioritza els valors que resideixen a l'ensenyament (en aquest cas d'una disciplina esportiva) com el respecte, l'esforç, la vocació de servei, i els valors que resideixen a la família, compartint junts el temps lliure, pares i fills, amics i companys, en un entorn natural i amb la pràctica de l'esport com a catalitzador.

Actualment el Club d'Esquí Familiar desenvolupa les seves activitats d'esquí al Pirineu Català, a Espanya, amb professorat titulat d'alta qualificació i llargs anys d'experiència.

Així mateix, el Club desenvolupa altres activitats socials i lúdiques, al voltant de les famílies i d'aquest esport.

En aquest àmbit, la Fundació Bosch Aymerich manifesta el seu compromís per a aquest col·lectiu, amb la signatura d'un conveni d'ajudes parcials amb l'objectiu de contribuir a fer possible l'accés de les famílies de l'Club d'Esquí Familiar, la majoria famílies, nombroses, a la compra del forfet de temporada, durant un termini de tres anys.

La signatura del conveni va tenir lloc el passat dia 13 de gener amb la presència del Sr. Antoni Bosch Carrera, secretari i patró de la Fundació Bosch Aymerich, la Sra. Elena Cabarrocas, vocal i patrona de la Fundació Bosch Aymerich i el Sr. Jesús Rico Flor, President del Club de Esquí Familiar.