Conveni de Col·laboració amb la Congregació de les Germanes Oblates del Santíssim Redemptor: Projecte Dona Kolors - El Lloc de la Dona

Dona Kolors és un projecte d’emprenedoria social. És una firma de roba creada per a dones que ofereix una oportunitat laboral i econòmica a dones en situació d'exclusió social, necessitades d'autonomia emocional, social i econòmica.

Dona Kolors neix l’any 2012 sota el paraigües de El Lloc de la Dona, un Centre d'Atenció a dones vinculades amb l'exercici de la prostitució i/o víctima de trata amb fins d'explotació sexual, gestionat des de fa més de 30 anys per la Congregació de les Germanes Oblates del Santíssim Redemptor al Raval de Barcelona. Aquest centre, ofereix serveis d'acollida i informació, atenció sociosanitària, atenció psico-social, orientació, formació i inserció laboral.

A més, des dels diversos projectes que porta a terme l'entitat, es treballa en la sensibilització i  la transformació social, denunciant aquelles situacions d'injustícia que afecten a les dones.

La Fundació Bosch Aymerich ha establert una concessió d’ajuda econòmica per a l’any 2021, per ajudar a impulsar aquest projecte que té per objectiu la inserció laboral dones en situació de prostitució i /o d’exclusió social a través de la seva professionalització a la industria tèxtil.